Hvorfor er messetelt med reklametrykk en god investering?
Bare ved å ta et valg om å delta på en messe eller et marked har du tatt et valg om å gjøre deg synlig blant potensielle kunder. Ved å investere i et telt med spesiallaget trykk vil du ikke bare kunne oppnå vesentlig mer synlighet, vil teltet kunne være grunnlaget for en god forretnings samtale som forhåpentligvis vil ende med salg.
Et messetelt, som passer like godt inne som ute vil være ditt neste steg for å binde sammen alt du trenger av markedsføring under et tak.
6 grunner til hvorfor du skal bestille deg et messetelt med trykk i dag
Det er ingen tvil om at riktig profilering vil være med på å øke markedsverdien på sikt, både ved å skape en top-of-mind hos kunden, men også ved å være en brobygger til en fremtidig relasjon. La oss nå se på de 6 viktigste grunnene til hvorfor nettopp du skal velge et messetelt med reklametrykk:
- Profilering! Som nevnt er riktig og ikke minst synlig profilering et must for å skille seg ut. Dette kan du enkelt gjøre med et messetelt med reklametrykk. Ved å bruke eget navn, på et spesialbestilt messetelt får du profilert ditt merke svært klart til din målgruppe.
- God kvalitet. God kvalitet er viktig både for inntrykket av bedriften, utseendet på standen, bruksområdet og ikke minst kvaliteten på trykk og duk. Når du kjøper et telt er det flere ting du bør se etter:
- Dimensjon, form og godstykkelse: Eksempelvis en ramme med dimensjonen 50 mm, med en hexagon-formet fot og en godstykkelse mellom 1,8 og 2 mm. Dette er en av de mest robuste rammene på markedet .
- Trykkmetode og duk: Det finnes svært mange trykkmetoder med ulik kvalitet. Den beste kvaliteten og metoden for stort og komplisert grafikk er en dye-sublimination print. Dette betyr at fargen blir trykt inn i selve stoffet. Deretter behandles duken slik at den blir vanntett. Fargeskalaen på et slikt trykk er uendelig slik at alt kan tilpasses ditt behov.
- På budsjett? Telt kommer i flere budsjettklasser, alt i fra de rimeligste modellene til de mest robuste Proff + modellene. Alle modellene kan settes sammen med ulike pakkeløsninger for å dekke ditt behov – enten du vil ha et lukket telt med dør, et par vinduer, eller en halvåpen front.
- Markedsfør deg selv der du er! Det er ikke slik at all markedsføring er like effektiv der du er. Et messetelt med trykk vil sørge for at du alltid er godt synlig der du er og du vil gjøre det enkelt for din målgruppe å finne deg for eksempel på et stort messeområde som Dyrsku’n eller Norges Varemesse.
- Enkelt å sette opp og pakke ned. Skal man på en messe er det en kjensgjerning at man ofte kan få litt dårligere tid enn man har planlagt. Kommer du til et messeområde vil man ofte komme på plass raskt – et messetelt på 3×3 settes enkelt opp av en person på 3-4 minutter, på større telt kan det være lurt å være minimum 2 stk så teltet ikke blir så tungt. Ikke glem å bruk riktig forankring slik at teltet ikke blåser bort ved eventuell vind!
- Passer for alle typer underlag. Messetelt passer for alle typer underlag; betong, grus, sand, asfalt og gress. For gress har alle våre telt et ekstra hull slik teltet kan løftes opp over gresset for å forhindre at duken ikke krøller seg i bunnen.
Kommer du på noen andre fordeler ved bruk av messetelt? Bestill ditt reklametelt i dag og del dine erfaringer med oss!
Foto: Eirik Aadde Photography