Forhandlere

SmartTelt er ikke en hvilken som helst annen leverandør, for vi kan en ting og det er messeutstyr med tilbehør – og vi er utrolig dyktige på nettopp det. Vi har fokusert vår ekspertise til et fagområde og det gjør at vi vet hva vi snakker om, og hvilke produkter du trenger.
Fra våre lyse og moderne lokaler sentralt på Østlandet har vi siden 2012 utviklet merkevaren Smarttelt og etter hvert har også SmartGlobe og SmartStand kommet til.

Hva kan vi tilby deg som forhandler?

Vi har per i dag svært mange forhandlere i vår portefølje. Dette er takket være gode forhandleravtaler, leveringsdyktighet og ikke minst vår kundeservice. Som forhandler hos oss kan vi blant annet tilby deg:
• Tilgang til egen partnermappe fullspekket med blant annet bilder, teknisk informasjon og designmaler i tillegg til fullstendig oversikt over alle våre produkter.
• Full kreditt med 15 – 30 dagers betalingsfrist
• Sender alle hverdager med Posten, Bring eller TNT – 1-5 dagers leveringstid
• Norges kanskje beste forhandlerpriser, du handler rett fra importør og slipper fordyrende mellomledd
• Leverer trykte medier på 2-3 uker, og raskere etter avtale.
• Opplæring i våre produkter etter ønske
I våre avtaler er vi opptatt av at du som kunde får en leverandør du stoler på, har god oppfølging og kvalitet i alle ledd. Til gjengjeld får vi samarbeide med dyktige forhandlere som brenner for kundene og faget sitt. 

Hvordan foregår en handel som forhandler i praksis?

I praksis tar våre forhandlere kontakt med oss med konkrete forespørsler. Det varierer fra forespørsler på enkeltprodukter til større innkjøp som krever litt mer logistikk og planlegging. I alle tilfeller er vil tilgjengelig og behjelpelig med informasjon og vår ekspertise på område. Vi kommer med anbefalinger på kvaliteter i forhold til bruk og mengde trykk, forankring og andre relevante problemstillinger/utfordringer. I mange tilfeller tilbyr vi også å gjøre klar trykkfilen og designe telt, men dette gjøres på prosjekt etter avtale. Leveringstid er normalt 3 uker for produksjoner.
Vi jobber for at våre forhandlere skal ha tilstrekkelig kunnskap til å kunne besvare sine kunder umiddelbart mht råd, veileding og priser. Dette gjør vi bl.a. gjennom informasjon som ligger i partnermappen.

Hvordan ivaretar vi at din kunde forblir hos deg?

Hvis du oppgir kundens navn og organisasjonsnummer så blir dette firma lagt inn i vårt register og linket til deg. På denne måten vil du sikre at vi vet hvilke kunder som tilhører deg.

Kan varene sendes direkte til kunde?

Vi sender gjerne varene direkte til din kunde. Dette gjør vi ved at vi pakker varene i nøytral emballasje. Ønsker du at vi skal vedlegge din pakkseddel så er det bare å sende oss den som pdf fil. Ønsker du egen merking så må vi avtale dette ut fra hva som vil være hensiktsmessig. 

Hvordan blir jeg forhandler?

For å bli forhandler kan du sende en mail til salg@smarttelt.no eller ringe oss på 63 900 400, så vil du få snakke med en av våre dyktige medarbeidere. De vil snakke med deg om kundemasse, forventet volum og andre ting som er relevante i forhold til å inngå en avtale og starte samarbeidet.

Legg igjen dine kontakt detaljer så tar vi kontakt så raskt som mulig for en uforpliktende prat. Vi kommer aldri til å skuffe deg!